D Solotschlüüdere

Es isch jo zwiifelsohni es ganz praktisches Teil esone Solotschlüüdere… also ich ha es ganz es speziells Verhältnis zu eusere, wo aber eigentlich minere Frau ghört… denn ich will mit dem teil gar nüd ztue ha will ich mich meistens scho ärgere wenn ich die nur scho gsehne.

Es unförmigs Teil, entweder es stoht of de Kombination, wos meistens me oder weniger Solot dinne hed, oder ich muess it dem Ding im Schrank kämpfe, wills eifach immer im Weg isch, am falsche Ort stoht oder ich öppis bruuche, wo drunter isch.

Ich nimme das Teil gfühlt 3 x me i d Hand als mini Frau wo die regelmässig bruucht.

Wenn cih nochem Esse d Chuchi mache, denn isch doch die Solotschlüüdere sicher auf of de Kombination, d Solotreste chömed de eusi Raubtier (Meersäuli) über und de Rest mues mer müehsamm os de Gittertrommele usespühle, es isch es meistens es wiederspänstigs unterfange und ich bi jedes mol froh, wenn ich das suuber abgwäsche wieder im Schrank cha versorge, denn fühl ich mich wieder wohl.

About andy

Villmerger Bürger Geboren 25.04.1962 in Villmergen 5 Jahre Primarschule, 3 Jahre Oberstufe Metzgerlehre 3 Jahre UE Verkauslehre (nacht Art. 41) 1 Jahr Ausbildung MCSE (Microsoft cerified System Engineer) seit 1999 in der Informatik tätig
This entry was posted in Geschichten aus dem Leben. Bookmark the permalink.

Comments are closed.